با سايت اينترنتي تخفيف هات در هر حوزه اي تخفيف بگيريد. با سايت اينترنتي تخفيف هات در هر حوزه اي تخفيف بگيريد. .

با سايت اينترنتي تخفيف هات در هر حوزه اي تخفيف بگيريد.

كد تخفيف پينكت تا 25 هزارتومان با دعوت دوستان

با تخفيف پينكت يك خريد سريع و ارزان را تجربه كنيد:
اگر به دنبال يك راه راحت، سريع و مطمئن براي تهيه اقلام روزانه خود هستيد، پينكت يك انتخاب بسيار مناسب براي شما است. در زندگي هاي امروزي، مردم به دنبال راهي هستند كه تا خريد هاي خود را به صورت آنلاين انجام بدهند تا در زمان و انرژي خود صرفه جويي كنند. اما ناچار هستند تا براي خريد هاي روزانه و اقلام خوراكي به سوپرماركت ها مراجعه كنند. حالا با استفاده از پينكت اين موضوع نيز به صورت آنلاين صورت مي‌گيرد. كد تخفيف پينكت از طرف اين سوپرماركت اينترنتي براي مشتريان در نطر گرفته شده است. با استفاده از كدتخفيف پينكت از طرف سايت تخفيف هات از تخفيف ويژه براي خريد هاي هايپر ماركت بهره مند شويد. شما همچنين مي توانيد از اين سايت كد تخفيف ديجي كالا هم دريافت نماييد.
محصولات سوپرماركت آنلاين پينكت:
امكان خريد تمام كالاهايي كه در فروشگاه‌هاي زنجيره اي قرار دارند براي مشتريان پينكت فراهم است؛ مانند محصولات پروتئيني، لبنيات، ميوه و سبزيجات، انواع نوشيدني‌ها، محصولات بهداشتي، شوينده‌ها، انواع تنقلات و اسنك‌ها و حتي لوازم التحرير. پس اگر در حال حاضر به هر كدام از اين محصولات نياز داريد، با ساختن حساب كاربري خود را در اپليكيشن پينكت خريد را شروع كنيد. محصولاتي كه براي شما ارسال مي‌شود از با‌ كيفيت‌ترين و تازه‌ترين محصولات ميادين ميوه و تره‌بار و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي تهران گردآوري مي‌شود. پس با خيال راخت خريد كنيد و حتما از تخفيف پينكت نيز استفاده كنيد.
براي دريافت كد ها و تخفيف هاي بيشتر مانند تخفيف تيمچه و كد تخفيف اسنپ ماركت كافيست وارد سايت تخفيف هات شويد.
منبع


برچسب: كوپن تخفيفي پينكت، سايت تخفيف هات، خريد اينرنتي، فروشگاه انلاين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۱:۱۹ توسط:fatemehakbari موضوع: نظرات (0)

كوپن تخفيف 100% براي همراه اولي ها ويژه تماشاي آنلاين فيلم

خصوصيات نماوا :
امروزه با افزايش كيفيت و سرعت اينترنت ، تماشاي آنلاين فيلم خارجي با زيرنويس،بصورت آنلاين بسيار مورد توجه عموم قرار گرفته است . در حال حاضر اپليلكيشن نماوا جز قوي ترين نرم افزارها براي تماشاي آنلاين فيلم خارجي با زيرنويس يا دانلود سريال با كيفيت بالا و بدون قطعي مي باشد . براي استفاده از اين نرم افزار بعد از نصب آن ثبت نام كرده و در ادامه از تماشاي سريال هايي كه مورد علاقه تان است به همراه كوپن تخفيف و كد تخفيف نماوا لذت مي بريد . براي بهره مندي از همه امكانات اين اپليكيشن بهتر است كه ثبت نام كنيد. نماوا داراي دسته بندي هاي متنوعي مي باشد ، از جمله : فيلم ايراني ، تماشاي آنلاين فيلم خارجي با زيرنوس ، فيلماي هندي ، انيميشن ، مستند ، فيلماي آسياي شرقي ، كمدي ، ترسناك ،سينمايي ايراني و خارجي ، فيلماي اكشن ، عاشقانه و ...
تماشاي آنلاين فيلم:
يكي از بهترين دسته بندي هاي آن تماشاي آنلاين فيلم خارجي مي باشد نكته قابل توجه اين است كه تماشاي آنلاين فيلم خارجي اين نوع فيلم ها چند زبانه مي باشد . تماشاي آنلاين فيلم خارجي در تقويت زبان مورد نظر بسيار موثر است. نماوا فيلم ايراني و خارجي را در دسته بندي هاي متفاوت قرار داده كه افراد بتوانند براساس سليقه خود اين فيلم ها را به همراه كد اشتراك نماوا تماشا كنند. سريال هايي كه مناسب رده سني كودكان است به همراه انيميشن ها در دسته بندي ديگري قرار گرفته است.
با لمس تصاوير درسايت نماوا مي توانيد جزئيات فيلمها را مشاهده كنيد. يكي ديگر از قابليت هاي جالب نماوا اين است كه مي توانيد فيلم را متوقف و ادامه آن را در زمان ديگري به همراه كوپن تخفيف نماوا و كد هديه نماوا تماشا كنيد . در صورت ثبت نام در اين اپليكيشن مي توانيد 2 روز از اشتراك رايگان نماوا استفاده كنيد و در نهايت با خريد اشتراك 2 روز ، ا ماه ،3 ماه ، 6 ماه و 1 سال از تماشاي آنلاين فيلم خارجي با زيرنويس و با استفاده از كوپن تخفيف و كد تخفيف نماوا ... لذت ببريد .

براي دريافت كد ها و تخفيف هاي بيشتر مانند كد تخفيف سينماتيكت يا كد تخفيف فيليمو كافيست وارد سايت تخفيف هات شويد.

منبع


برچسب: تخفيف ويژه نماوا-تخفيف ويزه تخفيف هات-تماشاي انلاين فيلم-تماشاي انلاين سريال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۱:۰۵ توسط:fatemehakbari موضوع: نظرات (0)

كد تخفيف اكالا تا 30 هزارتومان ويژه خريد از هايپر فاميلي

  راهنماي استفاده از كد تخفيف اكالا

با خريد از سايت اكالا علاوه بر اينكه كالاهاي اساسي مورد نيازتان را با بهترين بسته بندي درب منزل تحويل مي گيريد، در هزينه هاي حمل و نقل بين شهري و زمان خود صرفه جويي كرده ايد. سايت اكالا از جمله فروشگاه ها و هايپر ماركت هاي آنلاين به حساب مي آيد و ضمن استفاده از تخفيف هاي مختص سايت اكالا مي توانيد از تخفيف هاي به صرفه ي فروشگاه هاي زنجيره اي افق كوروش نيز استفاده كنيد. در ادامه براي استفاده از كد تخفيف اكالا و كد تخفيف افق كوروش و كوپن تخفيف اكالا شما را راهنمايي مي كنيم.

كدتخفيف اكالا چيست؟

علاوه بر تخفيف هايي كه سايت اكالا براي محصولات خود در نظر گرفته است شما مي توانيد از كد تخفيف اوكالا كه در سايت تخفيف هات موجود است استفاده كنيد و خريد ارزان ترو به صرفه تري داشته باشيد. اما بايد دقت كنيد كه هر كدتخفيف اكالا تا تاريخ مشخصي و به تعداد دفعات گفته شده، قابل استفاده است. شما همچينين مي توانيد اين كوپن تخفيف و يا كد هاي تخفيف را با دوستان و آشنايان خود در صفحات اجتماعي به اشتراك بگذاريد و يا آنها را از كد هاي تخفيف اكالا مطلع كنيد.

 

براي دريافت كدهاي تخفيفي بيشتر مانند كد تخفيف اسنپ ماركت يا كد تخفيف باسلام كافيست وارد سايت تخفيف هات شويد. 

منبع


برچسب: كوپن تخفيفي اكالا، سايت تخفيف هات، خريد اينرنتي، فروشگاه انلاين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۰:۳۴ توسط:fatemehakbari موضوع: نظرات (0)

پيشنهادات روزانه داروخانه اينترنتي داروكده تا 50 درصد

مزاياي darukade چيست؟
1. تمامي محصولات اين داروخانه آنلاين داراي مجوز معتبر از سازمان مربوطه مي‌باشند و با كوپن تخفيف و كد تخفيف داروكده قابل تهيه هستند.
2. پيش از ارسال محصول، حتما از منقضي نشدن آن اطمينان به عمل مي‌آيد و در صورتي كه مهلت مصرف محصول سفارش داده شده كمتر از شش ماه باشد، به مشتري اطلاع رساني خواهد شد.
3. نحوه استفاده و توضيحات دقيق مربوط به هر محصول ( مانند موارد مصرف، كاربرد محصول، اجزاء تشكيل دهنده آن و شركت سازنده) در سايت قابل دسترسي است و به تفصيل توضيح داده شده است. بنابراين از جانب اين داروخانه اينترنتي هيچ گونه مسئوليتي در برابر مصرف اشتباه يا خودسرانه محصولات وجود ندارد.
4. مرجوع شدن محصولات فقط در صورتي امكان دارد كه محصول فروخته شده مخدوش شده باشد يا از نظر ظاهري مشكلي داشته باشد كه بيانگر عدم سالم بودن باشد. در غير اين صورت امكان مرجوع كردن محصول ارسال شده وجود ندارد.

نكته مهم درباره خريد اينترنتي دارو:

لازم به ذكر است كه اين سايت براي خريد اينترنتي دارو طراحي نشده است و مشتريان نمي‌توانند براي خريد دارو (نظير انواع *** و شربت، آمپول و موارد مشابه كه غالبا توسط پزشك‌ها در مراجعات حضوري تجويز مي‌شوند) از اين داروخانه آنلاين با كوپن تخفيف داروكده و كد تخفيف سايت داروكده استفاده كنند. چرا كه اين كار بدون حضور بيمار و نسخه پزشك ميسر نيست. بنابراين اين سايت عرضه محصولات صرفا غيردارويي را فراهم مي‌كند. لذا براي خريد دارو مد نظر خود بايد حتما به صورت حضوري به داروخانه مراجعه كنيد. قطعا اين كار براي محافظت بيشتر از سلامت مشتريان است.از كوپن تخفيف و  كد تخفيف دارو كده فقط در خريد آنلاين مي توانيد بهره مند شويد. كاربراني كه تا كنون از سايت داروكده خريد نكره اند نيز مي توانند با كد تخفيف اولين خريد داروكده ارزان تر خريد كنند. كوپن تخفيف اولين خريد داروكده را مي توانيد از تخفيف هات دريافت نماييد. داروكده تخفيف هاي خوبي را براي محصولات در نظر گرفته است.
براي دريافت كد هاي تخفيفي بيشتر مانند كد تخفيف ايسام يا كد تخفيف اسنپ كافيست وارد سايت تخفيف هات شويد.
منبع


برچسب: كوپن داروكده،كوپن متنوع، سايت تخفيف هات، داروخانه انلاين، داروخانه اينترنتي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۱:۲۴ توسط:fatemehakbari موضوع: نظرات (0)

با كدتخفيف اسنپ ماركت خريد سوپرماركتي كنيد

هدف اسنپ‌ماركت از ايجاد پلتفرم خريد آنلاين

با توجه به افزايش جمعيت كلان شهرهايي نظير تهران و رشد آلودگي و افزايش تردد خودروهاي شخصي و وسايل نقليه عمومي، رفت و آمد كُندتر از گذشته شده و با توجه به ترافيك ناشي از اين شلوغي، طبيعتا دسترسي به فروشگاه‌ها و مراكز خريد نيز در مدت زمان طولاني‌تري امكان‌پذير خواهد بود. ايجاد يك سوپرماركت اينترنتي، به كاهش حمل و نقل‌هاي درون شهري كمك كرده و بستري را فراهم مي‌كند كه هموطنان بدون نياز به تحمل دشواري‌هاي خريد حضوري و صرف وقت، تمامي كالاها و مايحتاج مورد نيازشان را به صورت اينترنتي سفارش داده و درب منزل همراه با كدهاي تخفيف موجود در سايت تخفيف هات و نت برگ تحويل بگيرند.

از ديگر اهداف راه‌اندازي اسنپ‌ماركت، ارائه كالاهاي باكيفيت و با قيمت بسيار مناسب بود. با توجه به افزايش قيمت روزافزون كالاها، اسنپ‌ماركت در تلاش است تا همواره كالاهايي را عرضه كند كه از بهترين برندها بوده و در عين حال قيمت مناسبي داشته باشند. بدين ترتيب، نه تنها امكان خريدي به صرفه براي كليه اقشار جامعه فراهم مي‌شود، بلكه مصرف كنندگان نسبت به كيفيت كالاي خريداري شده نيز اطمينان خواهند داشت.

علاوه بر اين كاربران اسنپ‌ماركت مي‌توانند كالاهاي سوپرماركتي و آرايشي بهداشتي مورد نياز خود را با بهره‌‌مندي از انواع تخفيف‌هاي هايپراستار تهيه كنند. اين كالاها توسط ‌هايپراستار تأمين خواهد شد و با پشتيباني اسنپ، بزرگترين سرويس حمل و نقل آنلاين ايران و با توجه به زمان انتخابي و لوكيشن جغرافيايي كاربران از نزديكترين هايپراستار و در كوتاه‌ترين زمان، درب منزل تحويل داده خواهند شد.

اسنپ‌‌ماركت، بيش از ۵۰۰۰ كالاي متنوع در دسته‌بند‌ي‌هاي گوناگون شامل لبنيات، خواربار، ميوه و سبزيجات تازه، مواد پروتئيني، نان و شيريني و محصولات آرايشي و بهداشتي ... را به صورت آنلاين همراه با كد تخفيف اسنپ ماركت عرضه مي‌كند. گستردگي محصولات اسنپ‌ماركت اين امكان را به كاربر مي‌دهد كه تمامي اجناس مورد نياز خود را به صورت يكباره تهيه نمايد و اين ويژگي اسنپ‌ماركت را از يك سوپرماركت اينترنتي به يك هايپرماركت بزرگ تبديل كرده است.

 

براي دريافت كدهاي تخفيفي بيشتر مانند كد تخفيف افق كوروش يا كد تخفيف تيمچه كافيست وارد سايت تخفيف هات شويد.

منبع اين مطلب


برچسب: كوپن تخفيفي اسنپ ماركت، سايت تخفيف هات، خريد اينرنتي، فروشگاه انلاين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۷:۴۵ توسط:fatemehakbari موضوع: نظرات (0)

باسلام كد تخفيف تا 100 هزارتومان

 بيشترين كوپن باسلام كد تخفيف

از زمان گسترش اينترنت در سطح كشور، اغلب كسب و كار ها به سمت اينترنتي شدن رفتند. فروشگاه هاي آنلاين هم امروزه طرفداران زيادي دارند. خيابان هاي شلوغ، تجمع هاي فراوان در مراكز خريد، تنوع كم در فروشگاه هاي مختلف و زمان بر بودن خريد حضوري از عوامل موثر هستند. عوامل موثر بر جذب مشتري بيشتر براي فروشگاه هاي اينترنتي. به هر حال اينكه فقط به كمك كامپيوتر يا تلفن همراه خود و اينترنت بتوانيد از هر جايي كه هستيد، از يك نقطه ديگر نه تنها در كشور بلكه در سطح دنيا خريد كنيد، بسيار جذاب است. اگر براي خريدتان امتياز هايي مثل ارسال رايگان يا كد تخفيف هاي هيجان انگيز هم بگيريد اين خريد بسيار جذاب تر مي شود. در اين مطلب شما را با فروشگاه باسلام كه يك فروشگاه آنلاين است آشنا مي كنيم و يك كد تخفيف باسلام در اختيارتان قرار مي دهيم.
فروشگاه باسلام يك بازار آنلاين
باسلام يك بازار آنلاين است كه كمي با ديگر فروشگاه هاي آنلاين فرق دارد. سايت با سلام نه تنها يك فروشگاه اينترنتي است، بلكه يك فرصت شغلي و يك محيط بازار يابي مناسب براي كسب و كار هاي مختلف است. كسب و كار هاي خانگي و كسب و كار هاي كوچك مي توانند فروشگاه با سلام را بستر خود بدانند. محصولات اين فروشگاه، محصولات غير كارخانه اي هستند كه بدون واسطه به فروش مي رسند. يعني شما نه تنها مي توانيد از فروشگاه با سلام  محصولات متنوع را بخريد، بلكه مي توانيد هر چيزي كه توليد مي كنيد را به فروش برسانيد. البته حواستان به كيفيت محصولتان باشد. چون در سايت  با سلام هزينه كالا وقتي به حساب فروشنده واريز مي شود كه از رضايت مشتري اطمينان حاصل شود. حتما با همين آشنايي كوچك هم جذب با سلام شده ايد. در زمان خريد از باسلام كد تخفيف خود را حتما اعمال كنيد تا بهترين قيمت خريد كنيد.


براي دريافت كدهاي تخفيفي بيشتر مانند كد تخفيف تخفيفان يا كد تخفيف تيمچه كافيست وارد سايت تخفيف هات شويد.
منبع 


برچسب: كوپن تخفيفي باسلام، سايت تخفيف هات، خريد اينرنتي، فروشگاه انلاين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۴:۴۳ توسط:fatemehakbari موضوع: نظرات (0)

كوپن تخفيف 100% علي بابا براي خريد تور مسافرتي استانبول و…

خصوصيات تور مسافرتي علي بابا همراه با كد تخفيف علي بابا :
علي‌بابا معتبرترين وبسايت خريد بليط هواپيما، قطار و اتوبوس در كشور است كه در سال ۱۳۹۳ و با شعار تجربه شايسته سفر و با ارائه كوپن تخفيف و كد تخفيف علي بابا كار خود را آغاز كرد. انواع تور مسافرتي ارزان ميتوان به تورهاي لحظه اخري اشاره كرد. تور مسافرتي لحظه آخري بسيار قيمت ارزاني دارند. در گذشته سفر و  پيدا كردن محل اقامت براي افراد بسيار سخت و هزينه بر بوده و امروزه به واسطه اينترنت ميتوانيد  روند بليط خود و رزرو هتل را سريع و ارزان تهيه كنيد.
اين سايت كار آمد و مفيد بهترين ارائه دهنده انواع تور خارجي و تور اروپا و انواع تور هاي دلخواه شما است. خدمات اين سايت بسيار زياد است. مثلا شما اگر قصد رفتن با تور مسافرتي كوير و تورمسافرتي خارجي يا قصد پيدا كردن تور مسافرتي كيش ارزان و يا حتي تور اروپا را داريد با قيمت هاي بسيار مناسب و خدمات بسيار زياد  و مفيد به همراه رزرو هتل خوب ميتوانيد تورمسافرتي  مورد نظر خود را پيدا كنيد با خيال راحت به مسافرت همراه خانواده يا دوستان خود احساس راحتي كنيد و كنار هم خوش بگذرانيد.

رزرو هتل:
اين حق هر فردي است كه سفري با كيفيت، آسان و مطمئن را تجربه كند. سفر كردن در كنار آسان بودن بايد مطمئن و به صرفه باشد. شما با مراجعه به سايت علي بابا ميتوانيد براي تمام تور مسافرتي داخل كشور مثل كوير يا تور خارجي مثل تور اروپا  وامريكا و تهيه بليط اتوبوس و هواپيما يا حتي قطار با تخفيف علي بابا را به راحتي با كوپن تخفيف علي بابا داشته باشيد. همچنين شما ميتوانيد براي رزرو هتل كدتخفيف علي بابا به بهترين نحو رزرو هتل را براي شما انجام ميدهد.

 براي دريافت كد ها و تخفيف هاي بيشتر مانند كد تخفيف آسياتك يا كد نت رايگان ايرانسل كافيست به سايت جذاب تخفيف هات وارد شويد.

منبع


برچسب: كوپن تخفيفي ،سايت تخفيف هات، كدتخفيف براي سفر، علي بابا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۱:۴۳ توسط:fatemehakbari موضوع: نظرات (0)

تخفيف 62% انواع محصولات از فروشگاه مواد غذايي

توضيحات سايت اينترنتي اسنپ ماركت، فروشنده انواع مواد غذايي:

در فروشگاه مواد غذايي اسنپ ماركت شما ميتوانيد به راحتي و با چند كليك كالاي خودرا با كمترين قيمت ممكن سفارش داده و در سريعترين زمان ممكن به آن دسترسي داشته باشيد. خصوصيات اسنپ ماركت: تصور كنيد بهترين، مجهزترين و ارزان فروش ترين فروشگاه مواد غذايي شهر كنار خانه شما شعبه دارد. شما ميتوانيد درهرلحظه هركالايي كه بخواهيد از اين هايپرماركت خريد كنيد. لذت بخش نيست؟ با فروشگاه اينترنتي اسنپ ماركت شما در هرنقطه ي شهر كه باشيد اين امكان براي شما مهياست. با استفاده از كد تخفيف و كوپن تخفيف اسنپ ماركت ميتوانيد از كوپن تخفيف هاي اسنپ ماركت بهره مند شويد.فروشگاه مواد غذايي اسنپ ماركت با جديدترين و محبوب ترين كالاها هميشه نيازهاي شمارا برآورده ميكند و محصول مورد نظر شمارا در سريع ترين زمان ممكن به درب منزل شما مي‌رساند.

براي تخفيف گرفتن از سوپر ماركت آنلاين اسنپ ماركت علاوه بر كوپن تخفيف و تخفيف اسنپ ماركت ميتوانيد از جشنواره هاي مختلف آن نيز استفاده كنيد. همچنين كد تخفيف اسنپ ماركت را هميشه ميتوانيد در سايت تخفيف هات جست و جو كرده و به آساني از آن استفاده كنيد.يك فروشگاه مواد غذايي خوب بايد داراي بهترين كالاها، با كيفيت مناسب و قيمت هاي ارزان باشد و همچنين نزديكي محل اين فروشگاه مواد غذايي بسيار مهم است، براي همين بسياري از افراد استفاده از يك سوپر ماركت آنلاين را به سوپرماكت هاي محلي ترجيح مي‌دهندد در ميان تعدادزيادي سوپر ماركت اينترنتي انتخاب بسياري از مردم سوپر ماركت آنلاين اسنپ ماركت است و ما به شما سايت تخفيف هات و كوتخفيف را براي تهيه كدهاي تخفيفي سوپرماركتي مانند اسنپ ماركت پيشنهاد ميكنيم.

براي دريافت كد هاي تخفيفي بيشتر در ساير حوزه ها مانند تخفيف افق كوروش امروز يا تخفيف اسنپ فود كافيست وارد سايت takhfifhot شويد.

منبع


برچسب: كوپن تخفيفي متنوع، سايت تخفيف هات، خريد اينرنتي، فروشگاه انلاين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۳:۲۷ توسط:fatemehakbari موضوع: نظرات (0)

خريد بازديد و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۹:۴۴ توسط:fatemehakbari موضوع: نظرات (0)

كد تخفيف هاي ويژه داروخانه آنلاين داروكده

خصوصيات داروخانه اينترنتي داروكده:

امروزه اكثر مردم براي خريد محصولات نه لزوما دارويي، حداقل ماهي يك مرتبه به داروخانه مراجعه مي‌كنند. در بيشتر مواقع محصول مورد نظر آن‌ها در داروخانه موجود نيست و ناچار به جست‌و‌جوي بيشتر هستند. اين كوپن تخفيف داروكده و كد تخفيف داروخانه اينترنتي امكان اين را براي مشتريان فراهم مي‌كند تا بدون حضور فيزيكي در فضاي نسبتا شلوَغ داروخانه‌ها، در سريع‌ترين زمان ممكن و بدون منتظر ماندن براي زمان طولاني در صف‌ها، به راحتي از تمام محصولات موجود مطلع شده و در صورت نياز خود، اقدام به خريد آن‌ها نمايند و يا مي‌توانند صرفا براي اطلاع از قيمت‌ها به اين سايت مراجعه كنند. چرا كه قيمت تمامي محصولات اين داروخانه آنلاين، مرتبا در اين سايت به روز مي‌شود.

محصولات اين سايت عبارت است از:

• آرايشي بهداشتي مانند محصولات ترميم كننده‌، پاك‌كننده، دهان و دندان، ناخن، پوست و مو، بهداشت چشم، كرم‌هاي ضد آفتاب، كرم‌هاي ضد جوش و آكنه، كرم‌هاي ضد چروك، كرم‌هاي مرطوب‌كننده، انواع لوازم آرايشي، انواع عطر و ادكلن

• انواع مكمل‌ها مانند مكمل‌هاي غذايي و ورزشي، مكمل كودكان، ويتامين‌ها و مواد معدني

• انواع تجهيزات پزشكي مانند تجهيزات قند و خون، گوارش و تنفس، ترازو و دماسنج، حرارتي و ماساژپس

اگر به دنبال خريد اين نوع از محصولات هستيد، مي‌توانيد با مراجعه به سايت داروخانه اينترنتي داروكده تمام برندهاي موجود از محصول مورد نظر خود را پيدا كنيد، قيمت‌ برندهاي مختلف را به راحتي ارزيابي كنيد، نظرات كاربراني كه محصول مشابه شما را قبلا خريداري كردند را مطالعه كنيد تا از محصول مد نظر اطمينان حاصل كنيد و در آخر اگر تصميم به خريد گرفتيد، از تخفيف‌هات، كد تخفيف داروكده بگيريد تا كالاي خود را با يك قيمت مناسب خريداري كنيد.

براي دريافت كدها و تخفيف هاي بيشتر در سايت حوزه ها مانند كد تخفيف آچاره يا كد تخفيف ديجي استايل كافيست وارد سايت جذاب تخفيف هات شويد. 

منبع


برچسب: كوپن داروكده،كوپن هاي متنوع، سايت تخفيف هات، داروخانه انلاين، داروخانه اينترنتي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۹:۰۷ توسط:fatemehakbari موضوع: نظرات (0)